another

Saturday, February 19, 2011

19 februari 2011

hari ni merupakan hari yg sgt menyedihkan diriku,
aku rasakan slps apa yg terjadi aku akn bahagia tpi tidak sebnrnya..
aku rse selama ini aku tidak bermakna baginya..
maknanya segala apa yang aku lakukan selama ini tidak bermakna baginya..
aku rse diriku ni tidak ada apa2 pun padanya..
npe dia buat aku macam ni..
hatiku rse remuk sgt2..
kepala ni memang tension gler2 r..
tak tahu nk ckp pe lg dh..
mcm2 yg bermain dlm kepala aku skunk ni...

dah setahun masa berlalu kenapa aku rse bru semalam aku tiada apa2 dgn die..
blh dia ckp kat aku yg selama ni aku ni xpenting untuk dia..
apa makna semua itu????
abis selama 4 tahun dengan dia..
apa makna aku bagi dia selama ni...

aku hanya manusia yg biasa dan hanya mahukan kasih sayang yg perlu dikongsi..
mgkn apa yg dia lakukan pada aku dia akan rsa blik lps ni..
aku rse selama 4 tahun tu macam aku buang masa saja dgn dia..
apa yg jdi selama 4 tahun tu tidak ada kenangan lagi antara "aku & dia"..
biarlah apa yang dilakukan pada diriku ni akan menjadi satu penyesalan yg tidak dpt dia tanggung buat selamanya...
xpe r aku rse mgkn apa yg jd n setiap kata2 yg dickpkan akan jd blik kat dia..

mgkn Allah S.W.T yg betapa sktnya hatiku ni..
aku redha dgn apa yg terjadi..
segala apa yang terjadi aku xmahu lagi berulang lagi....
keluarga dan kawan2 adalah segalanya bagiku sekarang ni dan selamanya....

Doaku....
ya Allah ya tuhanku engkau tabahkanlah hatiku ini,
jauhkan diriku dari segala yg tidak baik kepada diriku ini..
engkau permudahkanlah perjalananku hidupku ini,
berikanlah kekuatan yg tinggi kepada diriku ini,
berikanlah kebahagiaan kpd aku,keluargaku dan juga kawan2ku....
Amin ya Rabbal alamin.....

bak kata pepatah"sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna"
ok r mgkn pasni saya akan luahkan segala2nya lagi...

2 comments:

  1. sabar ea kak nor.. ALLAH SWT sentiasa bersma dengan orang yang teranaiya.. bersabar lah kak nor...

    ReplyDelete
  2. thanks sbb ckp gitu k..
    moga apa yg akk rse die akn rse blik..

    ReplyDelete